2010-09-08
 12:59:51

Det var underbart

Godmrogon alla glada. Förlåt att jag inte skrev i går när jag kom hem men jag gick ut med hunden och sen insåg jag att kl blev mycket och jag gick och la mig i sängen och somnade på en gång. Men ojojoj säger jag bara konserten var så grymt bra att jag fick rysningar. Det var ett fullt satt gloden som av spänning väntade på att han skulle komma in kalltandes på scenen och där kom han . En gamal Ozzy men ändå så jäkla bra. Jag kommer lägga in lite bilder jag tog från konserten sen när mamma kommer hem med sin kamra och så där.
Det var många underbara låtar och det var underbara fans han hade med sig på Gloden .
Men när han kommer ut en sista gång och skriker One more Song och alla börjar sjunga det och han säger att han ska sjunga mama i´m coming home. Så blev jag hur glad som helst. Det är en av hans finaste låtar och alla sjöng med. Det är svårt att förklara en sån känsla av att sitta där Se Ozzy kanske för sista gången här i sverige . Varför missa den chansen även fast jag är gravid. Jag satt med två tröjor runt magen för att dempa ljudet till magen . Och hon verkade bli lugn av ozzy eller så orkade hon bara inte anstränga sig att sparka för nu är hon i gång igen och leva loppan i magen :)
Vart det någon av er mina läsare som var på Ozzy ?
Ni som inte var där på grund av att han inte är eran musiksmak eller något anat skäl. Det var underbart säger jag bara. Visst Ozzy kanske inte är det jag sitter och lyssnar på varje dag men man kan inte missa en sån chans om det nu är hans kanske sista konsert i sverige. Jag får bara gåshud av att ens tänka tanken att jag satt ungefär 50 meter i från Ozzy och hörde han sjunga för sitt liv. Han har jätte svårt att prata men när han sjunger så flyter det på hur bra som helst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: