2010-09-01
 09:43:54

Berättar om händelsen i går

Jag berättade ju att jag i går att jag ringde till förlossningen och skulle ringa tillbaka dit .
Men gjorde inte de. För jag trodde det skulle gå över om jag tog en till alvedon . Så när jag skulle på föräldrarutbildningen så frågade jag där om det hade någon men barnmorskan sa att jag skulle ringa dit igen.
Och hon jag pratade med bokade in en tid på special mödra vården jag fick en tid där kl 17.00 . Så barnmorskan på föräldrarutbildningen sa att jag skulle gå dit. Och självklart gjorde jag det .
men jag kom inte in förens halv sex eftersom det var så mycket folk . Vi mätte hjärtaslag och se om jag hade några värkar . Men allting såg bra ut . Hon tog även blodprov på mig för att se att jag inte hade  någon infektion i kroppen . Och det ringde tillbaka till mig direkt när jag kom hem och sa att blodprovena såg bra ut också.
Men Doktorn på Förlossningen sa att jag skulle ringa tillbaka till dom om det inte gått över eller om det blir värre.
Men bebis får stanna i magen några veckor till för jag vill inte att hon ska bli sjuk eller något.

Min älskade pjokvän kom dit också men han kom precis när jag var klar men gulligt av han att komma i alla fall.Tack älsklingen att du är mitt stöd och finns vid min sida. Jag är så glad att du finns här vid mig .
du är mitt allt älskling .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: