2010-09-07
 14:17:42

Är det varmt eller kvavt ute?

God dag :)
Nu är jag hemma efter en natt hemma hos min underbara man. Han skulle upp och hjälpa sin vän i dag men det gick verkligen inte att få upp honom hehe min lilala söta sömn tuta:). Men tillslut så kom vi båda upp då satte vi oss och käkade lite frukost . Efter det så var det vara att klä på sig lite kläder och kila i väg till Sickla köpkvarter.
För att äta lunch med min gamla "kontaktperson" men man kan inte kalla henne de heller . En Extra vän. Det låter också konstigt men äsch skit samma . sKulle äta lunch med Lena i alal fall . Och älsklingen min åkte och hjälpte sin kompis. Han är duktig han :).

Nu sitter jag bara hemma och kollar på greýs anatomy. Och sitter och bloggar också jag ska när som helst lägga in bilderna på magen från förra veckan . Vet att det är lite sent men bättre sent än aldrig.
Jag mår faktiskt bra i dag men det ända som är e att jag är jäkligt trött. Men det får jag vara .
Det börjar bli riktigt tungt att gå nu . Men det är inte lång tid kvar sen är magen borta . och vätskan försvinner.
Men nu ska jag ta mig en kopp te kanske och sätta mig i soffan igen .

Men jag drar i väg ett inlägg snart igen . Bilderna kommer in nu efter detta:)
Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: