2010-10-31
 18:03:33

Värken natten mellan lördagen och söndagen

ojoj säger jag bara Det var inte lite värkar heller och det höll i sig ett jäkla bra tag också. Så min älskade man frågade om det var dax om vi skulle väcka mamma .Skönt att ha sin älskling nära. 
Så han började klä på mig jag gick runt i rummet och till min hall fram och tillbaka  men satte mig sedan ner jag när jag kände att det bäörjade av ta . Och skönt så gjorde det de. Vi la oss tillbaka till sängs men det tog ett tag innan vi släckte lampan för att somna om .Kl var nog 5 när vi släckte och somnade om . Värken försvann och ingen bebis den kvällen heller.

Men jag sa till älsklingen att det säkert bara är falsk alarm . För det kom tätt och så och jag kände hur illa jag började må och jag kände även tryckt ner så att man blir bajsnödig . Men ville ej sätta mig på toan om det nu skulle varit någon ting.

Slemproppen gick i Fredags så nu vet man att dagen snart är nära.


Nathalies Mikael

Bella,du skulle ha bajsat! finns inge skönare! haha.=P


nat

Bella, du skulle ha bajsat, finns inge skönare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: