2010-10-28
 10:51:30

Trött en torsdag och vad ska man göra . Jo städa!

God morgon nu är jag vaken och trött i hela kroppen .
Jag har hunit äta frukost och satt mig ner och ta det lungt.
I natt har jag sovit hyffsat bra jag har vaknat ett antal gånger då jag behövt gå på toa och sen hyllt på min vattenflaska med kallt vatten . Men nu så sitter jag här slänger in ett par rader innan jag skla slänga mig på soffan igen. Eller kanske i sängen .

Nej föresten jag måste dammsuga och plocka upp lite i rummet kanske slänga in en eller två maskiner i tvättmaskinen så det ser fint ut när lillan kommer till oss. Men det blir inga stora förändringar i rummet det blir till att bädda om sängen så det blir rakt och fint och sen så plocka upp kläderna och trycka ner det i min lilla tvättkorg. dammsuga golv tvätta av och damma av tv m.m .

Vad ska ni göra i dag. Det är ju torsdag och snart är det fredag vad ska ni göra då da?

Själv så kanske min älskling kommer hit och det hoppas jag på !.

Men nu ska jag bröja städa lite eller ta mig en kopp te först.
Grattis på födelsedagen sofie G. hoppas lilla flickan kommer för dig snart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: