2010-10-01
 12:20:34

Trött bella snosar runt hemma

Jag snosar runt här hemma och funderar på vad jag ska göra för något.
Ska snart sätta på mig mina arbetskläder. Och gå ner till parkeringne för att bli upphämtad av mina "chefer"
Och åka till Saltsjöbadens Fritidsgård. Där arbetspasset kommer hålla hus i dag.
Saltis gråden ska ha Någon slags festival får se var det kommer att sluta någon stanns .Men det kommer nog gå bra. Jag springer runt här med pluggpapprena i handen och fattar 0,00000. Press press.

Men jag fixar det;P

Så nu ska jag göra mig lite frukost tror jag och sen bädda sängen och så där innan jag ska kila i väg.
kram så länge


Mikaela

sv: gjorde ultraljudet på ultraljudsbarnmorskorna :D du kan kolla deras hemsida www.ultraljudsbarnmorskorna.se :D



PUBLICERAT: 2010-10-01, 14:28:13 | URL: http://youngandpregnant.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: