2010-10-02
 10:32:45

trött bella i dag också

I går blev en lång dag med jobb. Jag började jobba kl 1 och kom hem vid 20över 12.
En riktigt lång dag. Visst så är alla pengar välkomna och ska väll gå 1000kr för besväret plus min lön på 400 kr.
Men det är grymt vi får se om the boss vill ge mig de och om pengarna räcker. Men det tror jag nog hehe.
Jag somnade nog inte förens halv 3 i natt för att jag vred och vände mig i sängen och insåg att jag hade väldigt ont i ryggen . Jag startade Radion som finns på Comhem boxen. Och så låg och jag och vred mig i sängen säkert nästan i takt till musiken. Men fan i dag har jag lite ont i mina ben för jag stod väldigt länge i går.

Så i dag är jag faktiskt riktigt trött och vi är endag närmare breäknad förlossning det är 30 enstaka dagar kvar.
Kan ni förstå det är bara 30 Dagar kvar. Jag kan knappt fatta det.

Fick sitta ett enstaka gånger. Men saltis festen var mycket lyckat. Tummen upp till er ledare som fixat och donat in för det.


Nu så ska jag klä på mig för att möta upp min älksling vi ska ha hans barn och titta på vinter skor.
Och sen vet vi fakitskt inte vad vi ska göra kanske hitta på något kul bara. :)

Men nu ska jag kila i väg vi hörs sen kanske
kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: