2010-10-15
 11:29:35

Tror ni att hon kommer om mindre eller mer än 17 dagar=D ?

I går blev det inte så mycket bloggande som ni kanske märkte.
Jag hade en riktig slapp dag bara så orkade inte sitta vid datorn.
Men nu sitter jag här ont i ryggen ont i höfter och allmänt trött.
Kan lilltrollet komma snart så man kan börja göra sina sköna ryggövningar så man kan stärka upp ryggen
Jag tycker att tiden börjar gå väldigt sakta men det är kanske bara vad jag inbillar mig .

Efter att mamma pratat klart i telefon så blir det att jag ska slänga henne till bords och äta lite frukost med henne.
Men hennes mun går ju i ett när hon väl börjat prata med någon.
Efter vi har ätit ville hon ha hjälp att fota massa saker som sen ska säljar på blocket.
En massa jäkla prylar:D


Nej men nu kurrar magen som bara den hära.
I dag är det bara 17 dagar kvar tills vårat lilla troll är beräknad.

Tror ni att hon kommer innan 17 dagar eller efter?


kajsa

kul med bebis! jag tror bebisen ploppar på det sagda datumet!



kör dagensblogg på min sida så anmäl dig vetja!



PUBLICERAT: 2010-10-15, 11:30:58 | URL: http://kajsaliebig.blogg.se/
Alexandra - vadfanskajagheta.se

sv: åh tusen tack <3



PUBLICERAT: 2010-10-15, 11:40:02 | URL: http://vadfanskajagheta.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: