2010-10-26
 13:01:37

TisdagsTrött

I dag har jag fått sovit hyffsat länge jag gick upp ur sängen vid kvart över 11 eller något sånt.
Gick och satte mig och åt frukost och drick ett stor kopp hallonblads te. Mums!
Jag har tydligen fått en present av min gulliga vän alexandra så jag ska åka och möta henne i stan om en timme.
Undra vad det är man ska få hehe :) Väldigt nyfiken .

I dag ska jag inte göra så mycket jag ska väll bara åka och möta upp henne kanske vara med henne en snabbis.
Och sen åka hem och bara vara . Slänga mig så soffan och vara väldigt tjock :)


Nu är det cirka 6 dagar kvar innan vårat lilla troll är hära. Kan knappt fatta att tiden har gått så snabbt.

Men nu måste jag göra mig i ordning innan jag ska åka i väg.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: