2010-10-19
 14:48:01

Tisdag och det är ännu en dag närmare.

Nu har vi nytt snyggt golv i lilla hallen svart som alla det andra.
Eller inte alla vi hade det i lilla /stora hallen och köket.
Det är snyggt. Så nu är det bara målning/tapetsering av lilla /stora hallen som är kvar som mamma vill göra. Haha men får se hur många år det tar nu da=P
Men tror bannemig att hon kommer att göra det inom en månad.


Nu sitter jag och bara har väldigt ont i min rygg så jag ska nog slänga mig i sängen eller på soffan och sova ett tag. Nu när det börjar bli så kallt så har mina läppar börjat spricka så jag sitter och biter bort skinbitar i från läppen aaj säger jag bara. Jag vet själv att det gör ont men jag fortsätter ju gärna än då.
HAHA . Men blir ju inte smartare i alla fall.

I morgon så blir det MVC besök så det är väll bara hoppas på att det går bra.
Och hoppas även på att det är det sista besöket. Undra vad man ska prata om i morgon då.
Jag tror att vi skulle prata om någon slags Förlossningsplan . Tror jag det var för hon verkade vilja ha ett hyffsat "långt" möte med mig för den tiden jag skulle ha i går den var för kort.
Så aa jag vet inte jag får ju berätta vad som hände i morgon efter jag varit där.

Min rygg värker oerhört mycket och jag är väldigt trött i min kropp.
Så jag hoppas faktiskt vårat lilla troll snart ska titta ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: