2010-10-27
 11:34:30

Ta det lugnt hon kommer snart till oss=D

I går orkade jag ej blogga så mycket så det fick bara bli ett inlägg eller va det blev.
Just nu så sitter jag med en stor kopp hallonblads te . Jag tycker det är väligt gott men det flesta som jag frågat de som har druckit det de tyckte att det var äckligt. Men mitt mums! Vill ha mer nästan .
I dag blir det en lugn dag hemma och i bilen . Jag ska med mamma till någon färgbutik i stan och sen ska vi åka och hämta mina nyklackade skor och hennes väska  på skomakeriet. Och sen blir det någon slags "storhandling" innan vi ska bege oss hemåt. Sen ska jag nog slänga mig på soffan och sova en timme :)

I dag är det onsdag redan och det är 5 dagar kvar till beräknad förlossning
Alla verkar sitta på hel spänn att jag snart ska föda det är väldigt glad och nervösa .
Jobbigt för er haha . Ni kan ta det lugnt jag kommer att höra av mig när hon kommit till oss här i världen .
Det går inte snabbare av att ni stressar upp er:)
Nån gång måste hon ju komma ut om det är om 5 dagar eller mindre eller om 2 veckor så får det bli så:)
självklart vill jag ha henne här nu vill inte se den tomma vagnen och spjälsängen.
Vill se våran underbara dotter vill att vi ska bli 5 nu . Vill att syskonen ska få träffa dig <3

Nu måste jag klä på mig så mamma inte bheöver vänta på mig när hon kommer in med hunden.
Men vi hörs nog senare igen . Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: