2010-10-13
 15:05:15

Städat lite

Jag stoppade in ren tvätt i min garderob alldeles nyss och insåg att jag behövde damsuga i mitt rum så jag gjorde det och sen gjorde jag även där det behövdes i lägenheten det var inte så mycket. Sen så skurade jag golvet så nu luktar det gott i hela lägenheten .

Nu så ska jag ta mig en till kopp hallonblads te och sen ska jag in i duschen .
Den långa prommenaden med hunden får bli i kväll i stället . För min lådsaspappa tog henne när han kom hem .
Men han får ju henne bara att kissa. Förstår inte hur han lyckas . Men men jag tar henne i kväll i stället.

Men nu ska jag stänga av musiken och slå mig ner i soffan ett tag.

Kram på så länge.

Lämna gärna ett spår av er när ni går i från min blogg. Skulle vara kul att få reda på vad det är för människor som läser min blogg.  Kanske någon ungmamma där på andra sidan?


Nathalie

Jo självklart bara att adda, [email protected] :)



PUBLICERAT: 2010-10-13, 18:11:53 | URL: http://nathaliemariamichelle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: