2010-10-22
 11:21:18

Snön är hära=D

Jag var uppe på ett toabesök kl 7  morse när jag kom tillbaka till sängen så vibrerade telefonen .
Jag fick ett mess i från min älskade man . Då han skrev Titta ut hjärtat.
När jag såg att det snöade fick jag faktiskt ett leende på läpparna .
Fan vad mysigt med snö .
Det är folk som redan tagit fram pulkan här på baksidan .

Bilderna är tagna i från mitt fönster:)
Den första bilden är från 07.20 i morse typ när jag låg i sängen och kollade ut.


Tre timmar senare 10.35 så var det så här mycket  snö ute.
Eller det kanske inte är så mycket men det är mycket för att vara första snön hära :)





Nu är det bara ett tecken på att
Snart är julen här och snart är vårat lillatroll här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: