2010-10-20
 18:21:28

Sånt här gör man när man har tråkigt

Halsbränna: Det var typ bara i börjar och i mitten av gravideten
Ryggbesvär: Yes men hade det innan gravideten också.
Bäckenbesvär: Nej
Muskel och vadkramp:Yes nu i slutet av gravideten
Åderbrock: Nej
Hemorojder: Nej
Hård mage/förstoppning: Någon enstaka gång första dagen då jag bytte järntabletter.
Gasig mage: Det är ju något man får vara när man är gravid=)
Nästäppa: Det kommer och går faktiskt
Urinvägsinfektion: Nej inget sånt som tur var
Känsligt tandkött: Ja vissa dagar kan det vara extremt.
Bättre hy och hår: Nej kan jag inte påstå
Illamående: Ja första tiden var ju värst
Ömma bröst: Ja men det försvann men bröjar komma tillbaka nu
Viktökning: 18 kg
Trötthet: Ja men mitt järnvärde är bra så det är inte det. Är bara inte utvilad tror jag.
Upp och ner i humöret: Vem vill vara i närheten?
Strimmor på magen: Nej men på höfter, rumpa och lår.
Putande navel: Jag tycker den är lite utåt nu men det är inte mycket
Svullnader: Oja överallt
Yrsel: Enstaka gånger då allt snurrar. 
Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: Ja men det är väll vanligt när man går och bär på ett barn . Det är tungt och varmt
Blodbrist/ järnbrist:Mina järnvärlden var rätt så dåliga i börjar av gravideten men nu är det helt perfekta
Sammandragningar: Ja hela tiden
Sömnproblem: Ja verkligen är en person som lätt vaknar. En massa toa besök m.m
Blödningar: Nej inte det
Ökade flytningar: Ja det har blivit nu i slutet av gravideten
Trängningar att kissa: Nej
Nytt konstigt matbehov:Nej men jag är mycket mera och oftare nu


Jessica

hejhej! jag är 22 och bor i karlstad :)



PUBLICERAT: 2010-10-20, 20:19:50 | URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: