2010-10-04
 23:00:06

Säng dax

Nu blir det säng dax för min del . Ögonen börjar bli tunga.
Min älskling kom hit en snabbis med sin vän för att hämta sin medicin som han glömt.
Men det var mysigt att bara få vara med han den halvtimmen han var här.
Det drog upp och käka och efter att jag ändå inte hade någon ting för mig hängde jag med.
Att bara få vara i hans närhet får mig varm i hela kroppen.
Han läppar ska vi inte tala om heller.

Men sängen talar till mig kl börjar ju bli mycket och självklart så ska pluggpapprena läsas igenom en gång till innan jag slumrar till. Så nu tänkte jag säga godnatt bloggen och skriva ett inlägg i morgon i stället.

I morgon är det Tisdag och en dag närmare beräknad förlossning.
Ryggvärken har inte släppt ännu . Dumma rygg. Så det blir i alla fall att ta en alvedon även fast man inte gillar det. och lägga sig i sängen i någon bra position och hoppas på att det går bort.

Men sov så gott

Tack för era kommentarer . Det värmer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: