2010-10-04
 20:45:38

Ryggvärk

Nu står jag inte ut med den här ryggvärken mer.
Jag ska lägga mig i ett varmt bad och hoppas på att det försvinner.
För att lägga mig med den här ryggvärken tänker jag inte göra.
Går det inte över efter badet så tar jag mig nog en alvedon och försöker sova sen .
Men nu ska jag kila för ögonen går i kors på mig och ska ta med mig pluggpapprena in i badet också.
Det känns som jag inte kunnat slita mig i från dom i dag haha .

Jag har skrivit ner svaren för hand och jag har kommit upp i 80 frågor.
80 stycken frågor som förhoppningsvis stannar där i skallen . Ska sätta korkar i öronen så det ej flyger ut haha .
men jag tror jag fixar det. Bara jag sitter och pluggar i morgon hela dagen också och sen på Onsdag fast så ska jag ju till MVC men kan ju ta med mi papprena och läsa på bussen . Äsch det där löser sig men i veckan kanske på fredag ska jag göra provet har jag sagt till mig själv hur det än kommer att gå.

Men om vi ej hörs något mer i kväll så hörs vi i morgon när jag har tid att slita mig i från dessa 10000 tals frågor.
Föresten jag har börjat packa BB-väskan . Men vet inte riktigt vad jag ska ta med mig .
Jag har även packat ner 2 par kalsonger till min älskling också. Så man inte glömmer eller han behöver åka hem och hämta.  jag kan skriva en check lista på vad jag packar ner kanske i morgon om jag har tid.

Men kram på er sov så gott också.
Har ni något bra tips på att ryggvärken kan försvinna på så ge mig gärna det!
Någon ryggövning som ni fått från sjukgymnast eller något.


luffi

det var första gången men blir säkert fler!! =)



här är det bara bra... hittar du på dÅ? kram



PUBLICERAT: 2010-10-04, 22:52:44 | URL: http://www.luffi.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: