2010-10-29
 10:49:40

Roliga händelser i går!

Innan vi skulle åka till min köra bror så skulla jag ställa in någon ting i garagat och sen självklart låsa grinden så vi inte skulle bli av med något . Men stressad som både jag och mamma var hoppade jag in i bilen vi kommer till garage porten och hon frågar vart nycklarna är jag sliter upp hennes väska och börjar leta efter dom . Men tänker sedan efter. Föresten jag glömde låsa grinden . Och både jag och mamma får oss en riktig garv attack.  Eftersom att vi båda var väldigt trötta och stressade.

Sen när vi var på väg i från ica kvantum till Nacka forum. Så säger mamma att min lådsaspappa har en dag inarbedad dagar så han har funderat på att ta ut insa semester dagar. Ja det ska stå inarbedad men hon skulle säga inarbetat. Så fel det kan bli om man pratar snabbt. Är man dyslektiker som vi är då slänger man ju ofta om bokstäver när man skriver man hon lyckades på något vis byta ut T mot D. Och hur hon lyckas förstår jag inte .
Så på bilvägen fick vi oss en till skratt attack .


När jag och min mamma är tillsammans då kan vad som helst hända . HAHA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: