2010-10-07
 11:25:14

pappa kommer hit i dag en snabbis innan det åker vidare till Härnösand

Det blev inget bloggande i går.
Jag har pluggat för fullt och inte haft tid att lägg aner här på bloggen .
I morgon blir det till att göra provet och jag hoppas verkligen att det går bra.
Bara i går kväll från typ 7 till halv 11 i går satt jag med papprena och sen lite på morgonen också.
Att råplugga lönar väll sig i längden men fan man blir ju hjärntvättad på det där.

Nu så ska min pappa komma över till oss för att byta ytterdörren och mamma står och lagar mat till det snickarna som kommer till oss det är pappa och hans 3 kollegor. Så jag ska snart ställa upp skorna som var i en skohylla förut in i klädkammaren och sen blir det till att damsuga.
Kan ju ej springa runt i nattkläder här när det kommer.

Så nu blir det inge mer bloggande på några timmar får se om jag hinner slänga in ett till igen i alla fall.
Men kram på er så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: