2010-10-18
 19:52:06

Ont i kroppen än. Och allmänt trött.

Jag har fortfarande ont i hela kroppen . Så efter mamma och lådsaspappa har duschat så ska jag tappa upp ett riktigt varm bad även fast jag typ hatar att bada haha. Så måste jag väll det eftersom jag har så ont i denna lilla kropp.
Men nej bella du skulle ju inte klaga . HAHA
I morgon är det Tisdag och det blir en slapp dag det också.
Kanske ska till Fritidsgården för att hämta mitt presentkort som jag fick för att jag jobbade frivilligt på Saltis festen . Får väll se om det glömt bort att fixa det.

För på Onsdag ska jag till MVC och då tänkte jag att jag ändå kunde åka förbi Nacka forum och köpa något för presentkortet. Beroende på om jag hittar det jag ska ha/vill ha .
Det är förhoppningsvis det sista Mödravårds träffen den på onsdag.
Kanske hinner lill trollet komma innan . Men det tror jag inte hehe .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: