2010-10-13
 13:16:28

Onsdag den 13 Oktober!

Tiden bara springer i väg och dagarna närmar sig med stora steg.
Jag trodde man inte kuna längta så här mycket.
Nu är det 19 ynka dagar kvar. Självklart kan hon komma innan eller efter de dagarna .
Men om jag ska vara ärlig så tror jag att hon tittar ut lite innan .
Men men det får man ju se.

I natt har jag inte sovit så där .
 Varit på toabesök rätt ofta och haft väldigt ont i ryggen så jag ej kunnat somna.
Men aa vad ska man göra jag hittade ingen skön ställning att somna om i heller så jag låg vaken ett bra tag .
Sen gick jag upp nu för 2 timmar sen kanske slängde mig på soffan direkt .
Jag köpte en tidning för 1 månad sen som man gick Gravidetsavsläppning med i tidningen.
Så jag tog mig tid att testa den .
Ja självklart var det sån med mysigt ljud i och en lugn röst som pratade . Jag la mig till rätta hann lyssna kanske 10 min innan jag somnade . Haha det är så typiskt mig .
Men skönt var det i alla fall. För jag vaknade upp för bara 10 min sen kanske .
Så jag fick mig någon extra timme i kroppen av sömn .

Nu så skriver jag det här inlägget sen blir det att ta mig någon macka med hallonblads te .
Och sen gå en långprommenad med hunden igen .
Men den här gången ska jag gå långsamt .
Njuta av det kalla i luften och se hur löven faller ner i från träden .
Det skulle vara mysigt att gå hand i hand med din älskade man nu.
Men han är ju på jobbet.

Men nu så har jag faktiskt tänkt mig att kila.
Så kram på er så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: