2010-10-15
 14:00:01

Nu blir det mys med älsklingen

Om cirka 40 min så hämtar min kille och hans polare upp mig på parkeringen
för att ja sedan ska det väll jobba färdigt vet inte rikgit som de är klara när jag hänger med
 men men skit samma . Att åka bil är väll inte så jobbigt
Jag ska väll packa min väska snart så man har det gjort.
Så slipper man stressa sen .
Galningarna är väll här inom 20 min så som han kör haha .
Nej skoja bara.
Men måste nog ta mig en till macka eller något . För magen börjar kurra igen .
I helgen blir det inte så mycket bloggande heller .
Om jag inte slänger in något i från mobilen .
Beroende på hur mycket tid jag har .
Vi ska ju ha båda barnen .

Bebis i magen
 hon försöker väll snurra snur där i magen :P eller så gillar hon att sträcka på sig väldigt mycket.
Hon vill visa hur lång hon är .
För ena sekunden är magen mjuk och andra sten hård.
Och sticker ut åt ena hållet.
Haha hon är för go .
Hon kommer nog bli ett litet charmtroll.


BB-väskan som jag sagt att jag ska packa har jag inte gjort ännu .
Men kläderna som ska med ligger fortfarande på skötbordet.
Jag låg nyss i sängen och kollade på spjälsängen .
Och bara längtar tills våran dotter ligger där i .
Den är så tom nu .
Och barnvagnen som står i hallen och bara väntar på att få lite sällskap:)

Nej men nu ska jag packa min väska som jag ska ha med mig i helgen .
Med lite underkläder och rena kläder.
Kram så länge :D


FIONA - ja, som hon i shrek

okej detsamma!



PUBLICERAT: 2010-10-15, 18:22:07 | URL: http://lovefiona.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: