2010-10-18
 20:16:35

Nu är det verkligen höst.

Jag tycker hösten är väldigt depprimerade men det är ändå väldigt vackert.
Eller vad tycker ni?
Men att hösten är här det är bara ett tecken på att våran lilla flicka snart är här.
Att det snart är min födelsedag och snart ett nytt år.
Ja tiden går ju väldigt snabbt.

Jag tog lite bilder i från  min prommenad med hunden från förra veckan .
Men glömt bort att jag har tagit de så jag slänger in dom nu:)






Det är ju oerhört vackert eller hur .
Min mobilkamera börjar suga så fotona blev ej så bra.
Orkar inte annars gå runt och bära på min systemkamera samtidigt man är ute med hunden hehe .

Gillar ni Hösten eller vilken årstid gillar ni bäst?


din man

sommaren med speciellt augusti mån. för det första är det din sons födelsedag



för det andra.. så mötte jag en väldigt dyr och speciell skatt.. och har en trappa döpt efter sig.. vem kan det vara?

så augusti mån har blivit ännu svårare att glömma vilket jag aldrig tänkt göra heller=)



älskar dig min sköna=)


din man

sommaren, då vi träffades



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: