2010-10-21
 12:10:45

Nu är det torsdag igen och snart Fredag

Nu närmar det sig med stora steg . Nu är det cirka 11 dagar kvar innan vårat lilla troll är hos oss.
Oj försten god morgon .Hur mår ni en torsdag som denna da?
Själv mår jag bra lite ont i kroppen bara men annars tror jag att jag mår bra.

Jag gick upp för cirka en timme sedan och i 40 min har jag ätit en god frukost.
Det blev 3 mackor 2 ägg och en stor varm kopp te. Mumma.
Kunde det bli bättre så nu är jag mätt och belåten .
Vad ska ni göra i dag da?

Jag ska väll packa ner kläderna i BB-väskan . Det ligger fortfarande kvar på skötbordet haha .
För nu tycker jag faktiskt det är läge för de. Så jag inte står där sen när det väl är dax och ska börja trycka ner allting i en väska . Hehe. Så det blir  det.

Och sen får vi se om jag ska hem till killen och sova i dag. Saknar honom väldigt mycket.


Nej nu ska jag göra lite nytta.
Kram på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: