2010-10-29
 12:33:14

Nu är det fredag.

Nu är det ju fredag och jag sitter och väntar på att min man ska sluta sitt jobb.
Så man kan åka och möta honom i stan sen.
Men just nu ska jag ta fram  damsugaren och damsuga av rummet som jag inte gjorde i går . Haha.
Jag åkte runt hela sverige i går i stället med mamma. Men nu så ska jag få det gjort.
Jag måste ju också packa ner allt jag ska ha med till bb i en väska. Men vad för väska . Hm.. har inga bra väskor.
Kommer nog på någon ting. 
Jag kan knappt förstå att vårat lilla troll snart är hära.

Men nu så ska jag göra någo nytta.
Kram på er så länge .
Jag kan även slänga in en bild på hur rummet ser ut med spjälsäng och så där:)

Kram på er
Och ny magbild ska ja också ta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: