2010-10-03
 19:30:06

Mysig helg med min älskling

I går så kom min älskad man hem till mig Mysigt.
Men innan det så hade vi hans barn och var och köpte fin fina vinter skor till dom .
Det blev ett bra köp nu behöver det inte ha kalla fötter i vinter i alla fall.

När vi kom hem till mig så låg vi i sängen hela kvällen och bara myste.
Det är jobbigt att åka i från honom eller att hans ak åka hem för det blir så tomt i sängen.
Vi somnade hyfsat tidigit i går vi båda slocknade killen lite efter 1 och jag kanske en 40 min senare. Men vaknade av att jag inte hörde han ta ut snusen . sÅ jag vänder mig om och han har självklart somnat med snusen i munnen sötnosen och envisas med att han inte kommer att somna och inte spottar ut de hehe.
Men han spottade ut den när jag sa till han i alla fall. Sen så vände jag mig om och somnade om igen.

Det är riktigt mysigt och ha den man älskar bredvid sig och känna kropps värmen.
Det finns ingen som är bättre än dig älskling . Du är allting jag önskat mig.
Tack för en mysig helg även fast den inte var lång.


I kväll så ska jag sätta mig med pluggpapprena igen för i veckan ska jag banne mig göra provet och sen skriva ut mig från skolan ett år. Yes. Och om en halv timme så börjar ensam mamma söker som jag självklart måste se . Något som jag är riktigt fast vid. HeHe.


Nu är det inte lång tid kvar innan bebis är här Jag går ju in i Gravidetsvecka 37 i morgon. Men man känner hur magen börjar skunka ner. Riktiga sammandragningar. Och i bland så tror jag fan nästan att det är dax. För det stramar så mycket i jumskar höfter och blygdbenet. Men hon får stanna ett tag till i alla fall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: