2010-10-19
 14:56:43

♥Mina egna tankar ♥

Nu är jag ju inne i vecka 38+1
alltså gravidetsvecka 39.
Det är cirka 13 dagar kvar tills vårat lilla troll ska titta ut .
Men vi får väll se om hon stannar kortare eller längre tid i magen .
Jag längtar oerhört mycket tills hon ska komma till oss .
För det är jobbigt att se en tomspjälsäng och vagn varje dag.
Man går förbi där och bara hoppas på att hon snart är hära.
Kom kom kom kom kom nu lilla skrutt fia.

I min kropp så känner jag mig oerhärt tung magen är sten hård och kroppen allmänt trött.
Det känns faktiskt som att jag går runt på något som väger cirka 55 kg och som typ vägrar släppa som amn gått och burit på ett antal timmar.
Det värker i hela ryggen och då menar jag verkligen hela ryggen .
Det är tungt i hela kroppen också.
Det värker i både rygg, fötter, blygdben. Känns även som mensvärk.
Sammandragningarna är på 100.
Ja allt är bara helt underbart fel.
Men snart är denna smärta över .
Snart är våran lilal skruttfia hära.
Jag längtar och längtar och det är nog inte bara jag som gör det.

Det är många som frågat mig om jag är nervös.
Men nej inte ännu .
Men det kommer väll säkert när det är 4 dagar kvar till beräknad förlossing om hon ej kommit då förstås
Men då börjar väll kanske nervösiteten komma .
Men jag är bara förväntansfull till man har sitt barn på sitt bröst.
ÅÅÅh jag suktar mig själv faktiskt till att göra allt för att få henne att komma nu

Kanske ska börja puttsafönster , Springa upp och ner i trappor, Kanske åka en sista tripp till IKEA haha .
Nej nej nu skoja jag bara hon får komma när hon känner för det:)
Våran lilla flicka är snart här i alla fall



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: