2010-10-11
 18:05:49

♥Mina egna tankar♥

Nu är jag inne i gravidetsvecka 38.
Och i kroppen känner jag mig tung och allmänt trött .
Men jag försöker stå i allafall .  Det är exakt 21 dagar kvar 3 veckor . Helt underbart .
Självklart kan det vara +/- 2 veckor . Men  de flesta jag känner tror att jag kommer födda om cirka 2 veckor .
Men inte senare än beräknat datum i alla fall. Men det får vi ju se.


Jag försöker hålla mig pigg och glad och försöker hålla i mot att klaga om mina ryggsmärtor.
Men det går snart över.
Det har börjat kännas väldigt mycket nu att det snart är dax. 
 *Magen sjunker för varje dag.
*Det stramar i blygdbenet
*Det går ont i nedre delen av ryggen
*Ont i höfter
*Allmänt trött


Ja men nu ska man inte klaga för snart är den här mysiga magen borta.
Man klagar på att den är i vägen men snart så kommer man sakna den hehe .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: