2010-10-25
 10:35:07

♥Min egna tankar♥

Mina egna tankar om vecka 39+0. Min kropp och hela jag är helt utsliten känns det som .
Jag får inte sova ordentligt och det är bara jobbigt att vara så här stor nu .
Men jag kan inte förstå att hon har legat i min mage i flera månader.
Att man sätt hur magen har växt det är underbart.

Jag bara längtar och längtar och denna vecka kommer bli tuff tror jag att bara räkna ner dagarna tills lilltrollet är hära. Det är nog många som kommer att messa denna vecka där det säkert kommer att stå har lillan kommit ännu. Och besviket kommer man väll säga nej .
Mamma senast i går frågade hon när har lillen tänkt att komma da.

Det gör  ont i hela min kropp rygg som höfter och blygdben .
Men hoppas på att det går över snart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: