2010-10-25
 19:37:03

Måndag igen och jag är skit trött

I dag så har jag inte gjort så mycket . jag bestämde mig för att åka till stan och möta min klasskamrat efter att hon slutat. Hon skulle köpa ne ny vinterjacka . Och självklart hittade hon en :)
Sen kollade hon även skor men men skit samma .Sen bjöd hon på mat tack tack .
N
ej men sen bestämde jag mig för att åka hem för att det började bli lite tungt för magen och ryggen av att gå i stan. När jag kom hem gav jag lilla hunden mat och slängde mig på soffan och satte på mig det största mjukisarna jag kunde hitta. SKÖNT.

Just nu sitter jag bara och har allmänt tråkigt och magen är hård som ett bowlingklot fortfarande.
Har även fått ännu mer mat i magen!
Mamma gjorde carbonara när hon kom hem . Med något nytt fullkornspasta i stället för vanliga.
Men det smakade fortfarande lika bra.
Även fast jag inte var så hungig så behövde jag fortfarande mat i magen .

Är väldigt trött i kroppen och i huvudet.
Så det blir nog snart en dusch sen slänga sig i sängen och kanske blunda lite.
Det är ju en ny dag i morgon och en dag närmare den stora dagen .
Men undra när hon tänkt att komma =D

Lämna lite kommentarer tycker jag med lite frågor ni kanske vill veta och så där.
Kram på er så länge


Miranda - BF 21Feb

Svar: Jag ska på Stockholm horse show :) haha



PUBLICERAT: 2010-10-25, 23:02:11 | URL: http://fairytalez.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: