2010-10-20
 22:04:17

Man får faktiskt unna sig när man är gravid

I går så plockade jag mina ögonbryn hyfsat bra blev det.
Jag satt i ett varmbad och gjorde det.
I dag så bestämde
jag mig för att köra kroppsskrubbning med en skrubbhanske och skrubbsalt med alovera i.

Underbart. Vet ni vad jag kom på sen jag köpte ju mig en ansiktsmask i dag i Nacka fourm.
Så nu sitter jag med den på mig och känner verkligen hur fräsch jag är ;)
Jag är len över hela kroppen för aloveran i skrubben .
Jag har ingen död hud kvar på kroppen och ansiktet blir fri i från snutsiga porer :)
Underbart ju.
Varför gör man inte sånt här oftare ?

Jag bjuder på en bild så som jag ser ut nu .
Nu när ansiktet är insmetad med vinilj mask
Mysigt kommer man lukta gott nu också:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: