2010-10-12
 21:43:35

Långprommenad med hunden och sen blev det goda pannkakor

Jag och mamma var på ica Maxi och handlade mjölk och ägg.
Och sen när vi kom hem så gick jag ut med hunden på en lång prommenad skönt för jag gick i hyffsat rask takt också. Så det kändes bra. Men jag som är lite mörkrädd gillar ej gå på gångvägar som är i skogen . men jag gjorde det i alla fall. För att hunden skulle få sig en bra prommenad. Och hon ligger fortfarande utslagen hehe.
Och jag börjar också bli väldigt trött.

När vi kom in så ställde jag mig och stekte pannkakor för mamma hade gjort smet så jag stekte .
Men undertiden jag höll på att steka upp dom så rensade mamma kylskåpet.
Och hittade en burk gulachsoppa eller hur det stavas. Så vi värmde på den också.
Jag var tveksam på om att jag skulle gilla den . Men det var faktiskt riktigt god.
Även fast det var billiga märket Willys egna .  Så var den faktiskt jätte god.
Så till middag i dag blev det Soppa och pannkakor. Mums . Så nu tror jag att jag är mätt i flera dagar .

I morgon är det redan Onsdag var dagarna går snabbt.
Det här dagarna ska jag bara slappa framför tv och bara slappa i sängen .
Självklart måste jag ut med hunden men det är det ända jag kommer orka göra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: