2010-10-19
 20:21:00

Jag vet..

Jag vet att jag inte är bäst på allting och att jag inte kan vara bäst på allting heller.
Och det är ingen ting jag vill vara heller.  Tro mig jag vet att jag har mina brister också.
Vet att jag har problem med mitt humör och min svartsjuka  mina djävuls tankar. Allt Tro mig jag vet det.
Men det är sån jag är eller har blivit för att jag blivit behandlad som jag blivit i mitt liv.
Vet att man inte ska dra alla över samma gräns men det är svårt.
Jag vet att jag har mycket att ändra på men jag behöver hjälp .
Behöver din hjälp för att jag ska kunna öppna mig .
Det gör ont som fan i mig att jag har svårt att öppna mig för dig min ängel!
Tro mig det gör det .
Verkligen
Skulle jag haft det lätt så skulle jag gjort det för länge sen .

Så jag vet att jag har brister och problem och jag ser det lika mycket som jag ser någon annans.
Jag vet att jag har gjort mycket fel under tiden vi varit tillsammans .
Men älskling tro mig jag ångrar mig och jag står för det jag gjort även fast jag vill glömma det.
Vill inte minnas det jag gjort men måste göra det eftersom att jag behandlade min ängel som skit.
Har inte varit rädd om det finaste jag har.
Jag ångrar mig
Har en skamm i mitt hjärta!

Förlåt ,Förlåt,Förlåt,Förlåt!
Jag skäms så mycket .
Jag behöver dig i mitt liv för att allt ska gå runt .
Behöver din värme


din ängel

alla gånger anklagelserna och svartsjukan kom.. allt kunde ha hänt där.. 1 år & 5 mån har jag stått vid din sida med din tro om att jag var otrogen.. jag gav dig ringen för att det är dig vill va med.. och min ring du fick runt din hals då du kastade din.. och fortfarande står jag vid din sida.. och varför hamnade jag i bråk med dina polare den kvällen och varför gick du till dem istället för mig när det inte ens var jag som gjorde fel.. utan att det var du.. då du sov borta den dagen? säger inget mer.. med du vet vilken natt jag snackar om.. och med vem.. jag förstår att du ångrar dig men visa inte det hära på bloggen utan till mig? jag har alltid stått vid din sida... men det är du som inte ser mig länge.. jag tänker inte ta mer skit. jag kan göra det då när JAG gjort dig något... tro med oss istället för emot oss.. och som sagt jag är inte som dina ex... hade jag vart det.. så hade jag iaf inte sjunkit så lågt att utnyttja dig.. VI hade inte äns känt varandra.. jag åkte inte in till stan för att bli din vän för vänner har jag så det räcker.. jag åkte in för att bli mer än din VÄN... största frågan jag har till dig nu? VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL!!!!! och orkar inte ta mer skit... för att bli behandlad som jag har blivit.. jag har alltid älskat dig och kommer aldrig sluta göra det.. jag älskar dig vacker och våra fina änglar med hela mitt hjärta... <3 vill du ha hjälp visa mig det då. jag bits inte:S hugger bara... kärleken är svår.. haha ska natt äta nu hej hej.. men jag släpper dig inte min ängel... men jag behöver dig



PUBLICERAT: 2011-01-10, 01:34:40 | URL: http://http:/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: