2010-10-08
 17:55:36

Jag klarade provet

Jag har varit i skolan i dag och gjort provet och jag klarade det. Fan att det var en omtenta annars skulle jag fått MVG på det men fick nu bara G. Bajs lärare haha .
Jag skrev även ut mig från skolan i dag och det gick bra känns lite konstigt på samma sätt.
Men hellre att skriva ut sig nu än att jag ska bli återbetalnings skylldig till CSN för att jag ej är i skolan .

I helgen så ska vi ha båda barnen så det kommer att vara fullt ös och ingen dator kommer vi ha så det blir inge bloggande nu i helgen . Men jag skriver på söndag kväll vad som har sket under helgen .

Nu är det bara 24 dagar kvar . Kan knappt fatta det.

Men nu ska jag packa min väska som jag ska ha med mig till min älskling och sen så bär det av till tåget.

Kram och trevlig helg på er


Anonym

Hur reagerade du när du fick reda på att du var gravid? och hur berättade du de till din mamma och kille? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: