2010-10-19
 20:45:29

Jag är inte så stark som det kanske ser ut

Jag är faktiskt inte så stark som folk tror att jag är.


Natta

Du är visst stark gumman och om det är något som känns tungt så finns jag alltid här, Min telefon är alltid på!

Min älskade barndomsvän<3


Matilda

Jo, det är du! du är den starkaste jag vet<3 kolla in min blogg, har skrivit lite om dig där;) pusssssss



PUBLICERAT: 2010-10-21, 16:47:55 | URL: http://blondfan.blogg.se/
Anonym

problem?


din ängel

Jag trodde aldrig att det skulle bli vi.. När vi pratade på msn och allt så var det alltid om ditt ex och era Problem de var det jobbigt och irriterande för ju mer vi

pratade ju mer känslor fick jag.. Och som jag har sagt till dig tidigare ville jag inte gå in mellan er och förstöra. För det verkade som om att du inte ville släppa honom alls.. Du behövde hjälp och råd. Och det fick du.. Hela tiden trodde du att det var dig det var fel på.. Tro på mig när jjag säger det här du är så underbar som flickvän, vän,mamma och plast mamma till mina "våra" barn.. dagen du sa att det var slut mellan dig och Daniel. Jag vart överlycklig det kanske låter fittigt men att se dig en 16 åring bli utnyttjad för vad.. Ditt utseende?

Du är så mycket mer än en snygg brud. Fan om jag får se idioten som förstört dig... Men jag hoppas att du förstår att jag din man älskar dig för den du är och vad ditt hjärta ger mig. Jag ljuger om jag säger att du inte är vacker.. Och det tänker jag inte göra för du är så grymt Jävla vacker och de är för att ditt hjärta och de du ger. Gör dig till den fina du är idag.. jag älskar dig min vackra och de har jag gjort sen förstå gången vi möttes. Du och jag för alltid.. Och ingen kan ta mig ifrån dig. Jag är helt såld på dig mitt hjärta.... <3<3<3


din ängel

Jag trodde aldrig att det skulle bli vi.. När vi pratade på msn och allt så var det alltid om ditt ex och era Problem de var det jobbigt och irriterande för ju mer vi

pratade ju mer känslor fick jag.. Och som jag har sagt till dig tidigare ville jag inte gå in mellan er och förstöra. För det verkade som om att du inte ville släppa honom alls.. Du behövde hjälp och råd. Och det fick du.. Hela tiden trodde du att det var dig det var fel på.. Tro på mig när jjag säger det här du är så underbar som flickvän, vän,mamma och plast mamma till mina "våra" barn.. dagen du sa att det var slut mellan dig och Daniel. Jag vart överlycklig det kanske låter fittigt men att se dig en 16 åring bli utnyttjad för vad.. Ditt utseende?

Du är så mycket mer än en snygg brud. Fan om jag får se idioten som förstört dig... Men jag hoppas att du förstår att jag din man älskar dig för den du är och vad ditt hjärta ger mig. Jag ljuger om jag säger att du inte är vacker.. Och det tänker jag inte göra för du är så grymt Jävla vacker och de är för att ditt hjärta och de du ger. Gör dig till den fina du är idag.. jag älskar dig min vackra och de har jag gjort sen förstå gången vi möttes. Du och jag för alltid.. Och ingen kan ta mig ifrån dig. Jag är helt såld på dig mitt hjärta.... <3<3<3


din man

<3


din man

min ängel<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: