2010-10-28
 11:13:06

Ja vilken storlek är det man ska rätta sig efter?

Bara för att snacka om något .
Eftersom att man gått upp en del i vikt och för att tuttarna växer så man knappt hänger med.
Det känns nästan som när man var "barn" när man int ehade fått tuttar ännu och sen en dag var det bara där haha . Så känns det nästan nu också fast det växer med en jäkla fart .
Men nu när magen är så stor och tuttarna växer man vet inte riktigt vilken storlek man behöver på bhn.
Jag har gått i från i vanlig bh 75B till 80 B och ammingsbhn är C kan ni fatta 80C . Ja men vilken storlek är det jag ska rätta mig efter.  Blir fan tokig haha .  Så det är frågan .

Nu när magen är så stor och så där så är det nästan obehövdligt att ha bh på sig det sitter så tajt runt och magen tar i m.m .Så det är nästan jobbigt . Det är jobbigt att andas och så där men man kan ju inte ha tuttarna i vädret haha . Och eftersom att man läcker så  blir det inte speciellt snygga märken på tröjan . Haha. Det märker jag abra på min natt tröja det är fläckar lite här och där:) Men det tillhör ju



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: