2010-10-31
 18:01:03

Helgen ♥

Helgen min har varit helt underbar och jag har inte haft tid eller lust att uppdatera.
Jag har varit med min underbara man hela helgen och vi har haft det riktigt mys pys.
Men ingen bebis ännu . Men snart så. I helgen har vi bara slappat och latat oss .
Sånt som man får göra när det är helg. Vad har ni gjort för någon ting da?

Igår så var vi i sickla och nacka forum en snabbis för att kolla på HI sport men det fanns inget kul.
Men när vi kom hem beställde vi pizza och vi gick en sväng med hunden och så där.
Efter vi hade tagit oss en varm dusch på kvällen så fick min älskling en helkropps massage av mig.
Även fast magen ofta var i vägen hehe . Men kan ju ej ta i så mycket när magen är i vägen och man kan inte sitta hur som helst heller. Men men det fick han i alla fall. Jag slumrade till i en film och vaknade sedan upp och försökte efter ett tag somna om igen tills värken kom .

som jag tänker skriva i ett annat inlägg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: