2010-10-20
 09:04:43

Godmorgon nu är det onsdag igen mitten på veckan

Nu är det onsdag igen och kan ni förstå att det är mitten av veckan.
Vissa säger lilllördag vadå för att det ska festa . Inget festande för mig i alla fall.
Det är faktiskt någon ting jag inte saknar jag har inte druckit sen typ en vecka efter nyårsafton .
SJälvklart har jag en stor anledning till att inte dricka  eftersom att jag är gravid.
Men jag och min kille tycker faktiskt det är skönare att vara nyktra än att ta sig en sup.
För det första sparar man oerhört mycket pengar. Pengar som man inte har egentligen .

Just nu sitter ja och väntar på svar i från Fritidsgårdschefen för att jag skulle möta upp honom i Forum kl 10 eftersom att jag skulle få mitt presentkort som han skulle fixa. Men det verkar inte gå fram någon leverans.
Men jag åker väll dit och kollar i affärer  om han inte svara så får jag väll hoppas på att han gör det under tiden jag är dära.

Men säkert kommer det bli så att vi kommer åka förbi varandra. Eftersom att jag ska vara på MVC kl 11.15
Så aa hoppas håller tummarna att han hör av sig . =P Annars blir jag tokig

Men nu måste jag gå ut med hunden kram på er så länge


Sara - Gravid vecka 28

Okejokej, tror inte jag heller ska göra det, tycker verkligen inte om sprutor! :P



PUBLICERAT: 2010-10-20, 09:35:04 | URL: http://lillsaraduvet.blogg.se/
Linn

Tävlingsugen? :) http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html



PUBLICERAT: 2010-10-20, 13:56:39 | URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: