2010-10-28
 22:57:26

Full rulle på Torsdagen :)

I dag har jag faktiskt inte gjort så mycket haha . Kan man väll inte säga jag följde med min kära mor till min kära storebror . Var där i cirka en och en halv timme och sen åkte vi till gamla enskede för att Matilda hade en massa söta kläder till lill tjejen i magen . Tack gumman :)

Efter det så åkte vi till ica kvantum i sickla för att handla oss lite mat och så där men vi stannade även i en väsk affär så mamma köpte sig en ny fin resväska för att mamma och lådsaspappa ska till åland om 2 veckor. Och hennes resväska var sönder så hon behövde en ny + det blev det en ny handväska till henne också . Jag tänkte kära mamma håll i pengarna . Men neej :)
Efter  vi hade pratat med den trevliga gubben i affären som sålde dessa fina resväskor sprang vi in på willys för att handla resten av maten som är billigare där. Till mat så skulle det ju bli tacos fast med kyckling vet ej vad det kallas fanitos eller något sånt . Mummmmss vad det var gott stark och gått för min smak.

Vad vi sen kom på när vi kom ut i från willys oj kl är redan halv 6 hunden ska ha mat och hon måste ut. Oj vad tiden har gått snabbt.
mamma kollar på mig ska vi skita i att åka till forum. Men nej hon hade ju en fin ram med en affish i att hämta på gallerix och även mina omklackade skor och hennes handväska som det lagat dragkedjan på.
men efter det så begav vi oss hemåt mamma ställde sig och lagade mat och jag gav hunden mat och kilade ut med henne en snabbis . Men när jag kom hem var inte maten klar ännu haha . Typiskt då hade mamma fastnad med någon som hon snackade med haha. Så fick ställa mig och laga mat också.

Men men sen tillslut fick vi mat i magen och nu ska jag hänga min tvätt och sen blir det till att slänga sig bums i säng. Ögonen går i kors.

Men kram på er så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: