2010-10-18
 10:35:19

Förra inlägget försvann

Det inlägget jag skrev i går kväll verkar inte ha sparats eller kommit in på min blogg skumt !
Men men Det var en riktig myshelg med mannen min och båda barnen och lillasyster i magen .
Det har varit fullt ös hela helgen och en massa stoj och stim men det är underbart i alla fall.
Sömnen har väll varit sisodär men det är ju så det är när barn vaknar mitt i nätterna men det har varit fantastiskt i alla fall.
Jag hoppas ni har haft en lika bra helg som jag.
Igår när jag kom hem så hjälpte jag min lådsas pappa med en annons på blocket och sen så slängde jag mig på soffan och beslutade mig  för ta en varm dusch .
Sen gick jag faktiskt och la mig och somnade typ på en gång .
Var verkligen trött och är fortfarande trött så det blir till att bara vila i dag .

Nu blir det frukost:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: