2010-10-19
 08:58:16

......

Jag förstår inte vad jag alltid gör för fel . Är jag född till att göra fel eller.
Eller gör jag ens fel? Jag vet inte det är en svår fråga.
Det är jobbigt att alltid som att jag får skit .
Jag vet att jag inte är världs bäst och jag vet att jag själv har egna problem och brister.
Men men vad ska man säga . Det gör bara ondare och ondare för varje sån ord du säger till mig .
Kommer ett sånt ord igen tänker jag tyvärr inte ta det.
Så Tänk vad du säger till mig .
Du får kalla mig det om vi inte är tillsammans. Du får kalla mig vad fan du vill då.
Men nu är jag din flickvän ? Eller ?
Så varför ens säga det ordet.
Tyvärr det gör ont men men . Det får det väll göra.


Anonym

Jag förstår inte vad jag alltid gör för fel . Är jag född till att göra fel eller.

Eller gör jag ens fel? Jag vet inte det är en svår fråga.

Det är jobbigt att alltid som att jag får skit .

Jag vet att jag inte är världs bäst och jag vet att jag själv har egna problem och brister.

Men men vad ska man säga... ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: