2010-10-11
 11:49:47

En underbar helg med en massa bus

I helgen så har vi haft barnen. Min killes underbara barn . Det var helt fantaktiskt.
På lördagen så åkte jag och möte som i haninge och vi tog oss gemensamt med dubbelvagnen in till stan.
Vi hade inte då kommit på vad vi skulle göra. Men gick in på nätet på telefonen. Vi bestämde oss för Aqueria.
Och det tyckte båda va väldigt kul . Men usch vad varm det va där inne tropiskvärme verkligen .
Vi var där kanske i två timmar och sen åkte vi spårvagnen tillbaka till kungsträdgården och gick på donken för att de båda kved lite på att det var hungriga.  och efter det så var kl redan 4 vi hade varit i stan i 6 timmar.

Så vi åkte hem och handlade lite frukt för att vi lovade båda två fruktsallad.
och vi handlade även lite smör och lite mat och det fick bli lite enkalt korv med bröd.
Och vi lekt även i parken en stund så vi var hemma hos dem lite innan kl 18.00
Sen började jag laga mat och det stöjade runt
Men maten var populär hos båda även fast det var enkelt.

Det slängde sig i ett bad och jag började göra fruktsallad.
Mumma vi satt och myste i soffan och njöt av den goda fruktsalladen och kollade på teknat.

Sen blev det lägg dax . Båda hade väll somnad innan 10.
Sen hade jag och älsklingen lite mystid tillsammans .
Det känns verkligen att vi är en lite familj . Med en massa mys hela dagarna.



Söndagmorgon så klev jag upp kl 8 och fixa och donade lite och gav det små liven lite frukost också.
Och söndagen slutade en massa bus och stöj hos grabbens vän med hans två barn också.
Helt underbart men var helt slut igen när vi kom hem . Jag åkte hem till mig  på kvällen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: