2010-10-13
 21:55:43

Det blev en lyx middag i dag.

I dag blev det en lyx middag . För att lådsas pappas syster son var här.
Han jobbar utomlands så man träffar honom cirka 3 gånger per år.
Så vi bjöd över honom på lite ytterfilé och potatis med rotfrukter i ugn.
Kalas gott
.
Och lite efterrätt som blev en bit äppelpaj med bod vaniljsås:D

Jag tog även den där prommenaden mitt på dan så jag var innan för dörren igen kl halv 6 kvart i 6.
Så jag slängde mig på soffan och självklart somnade jag till en stund.
Tills mamma sa att jag skulle gå in och lägga mig i sängen för att de ville sitta i soffan .
Och jag gick in och la mig i sängen tills jag insåg att det inte är någon idé att somna om så att jag somnar lättar i kväll.

För det blir snart en dusch och sen slänga mig i bingen.
För jag har jätte ont i magen, Rygg oh höfter och hoppas på att det försvinner i morgon .

Nej nu vet jag inte hur mycket jag orkar skriva i dag.
Om 2 dagar är det fredag igen .
Och då blir det en myshelg med älsklingen och barnen  och lillasyster i magen =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: