2010-10-24
 18:04:03

Det är söndag och min älskling har åkt hem =/

Nu är det söndag igen och det har varit en mysig hem med min älskade man .
Han har tyvärr åkte hem eftersom att han ska upp tidigt till jobbet i morgon. Usch det är så tomt även om det bara gått en halvtimma. Det kommer ju att vara jätte tomt i sängen/rummet i natt när han inte ligger bredvid mig.
Men att fortfarande känna hans doft på kudden kommer underlätta.
Han är världens underbarste människa på denna jord
Är så glad att jag har dig Per.
Du är det bästa som hänt i mitt liv + barnen så klart:)<3

I morgon är det måndag igen och jag går in i gravidetsvecka 40 alltså 39+0
Kan ni förstå då är det bara cirka 1 vecka kvar innan lilltrollet är hära.
Självklart kan man ju gå över tiden . Men det hoppas jag inte på:)
Jag har ju MVC besök den 1 november på lilltrollets beräknade dag.
Och hoppas på att inte behöva sätta min fot där då hehe :)

Men min helg har varit underbar en massa mys och ännu mer mys:)
hur har eran helg varit?

Nu ska jag göra mig lite mat tror jag och sen slänga mig på soffan :)
Kram på er så länge


Sara - Gravid vecka 29

spännande och så nära. Är du nervös? :)



PUBLICERAT: 2010-10-24, 19:20:41 | URL: http://lillsaraduvet.blogg.se/
Miranda

Svar: Hej :) Grattis själv som snart får ett barn ser ja :D Nej jag "känner" väl inte många, men jag följer lite bloggar :) <3



PUBLICERAT: 2010-10-24, 22:01:38 | URL: http://fairytalez.blogg.se/
Miranda

Svar: Jag bor i Kristinehamn, Värmland :) Själv då ?



PUBLICERAT: 2010-10-24, 23:04:21 | URL: http://fairytalez.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: