2010-11-17
 18:04:07

Vart är alla läsar?

Vart är alla mina kära läsare ni kommer och går? Varför?
Är inte denna blogg tillräckligt bra. Det är svårt att hitta tid att slänga in ett inlägg hela tiden nu när man har barn.
När hon sover är det mycket annat som ska fixas. Men aa hoppas ni kommer tillbaka och frågar en massa och så där. Det är bara kul och vill ej att mina läsare försvinner för då tappar jag suget till att blogga.
Så börja läs
säg vad ni vill läsa om


Anonym

Mer bilder och inlägg!!


Nathalie

Skriv lite och berätta om när du fick reda på att du var gravid och hela vägen tills hon kom, det vill dom säkert läsa om gumman.

Jag saknar dig så mycket bästavän, våra "fika stunder,pratstunder".

Du är det bästa som finns Isabelle.

Jag kommer att älska dig tills den dagen jag slutar andas, älskade barndomsvän!<3


Matilda

Jag läser:D:D lägg upp mer bilder, annars är det jätte bra!



PUBLICERAT: 2010-11-18, 20:20:04 | URL: http://blondfan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: