2010-11-09
 09:11:53

♥Vårat lilla hjärta♥

I dag är vårat lilla hjärta en vecka och jagt ycker tiden har gått så fort redan .
Det är så att våran lilla flicka har blivit sjuk så hon ligger i sängen och vilar sig.
Hon är helt underbar Mammas och pappas hjärta,

Det verkar som att min data inte vill sammarbeta med att jag ska lägga ut en bild på lilla Nikita.
Så jag får göra det när jag sätter mig vid min mammas dator.


I dag så ska jag ringa till bvc för att boka ett besök och sen fråga lite om hennes förkylning så det inte är något allvarligt. Sen blir det bara till att slappa en massa. I natt har man fått sovit bra några gånger hon vaknat avatt on tappat nappen och en gång av att hon ville ha mat men hon somnade nästan lika snabbt som hon vaknade.
Men nu ska jag göra lite nytta ta upp lite saker i från golvet och slänga in en tvätt  tvättmaskin .
Och sen krypa ner hos lillan som sover i min säng.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: