2010-11-23
 10:53:34

Tisdag den 23 November och lillskruttan är 3 veckor

Läsarna bara sjunker och sjunker . Tråkigt! Läs läs läs.
Jag vet att det inte finns mycket tid men jag försöker hinna med.
Som nu tillexempel  nu när lillan ligger och sover i vagnen.
Men när hon vaknar så måste jag ta henne och gå runt med henne ge henne lite mat m.m.
Tiden går till henne det kommer ni förstå själva när ni får barn.
Det är ett stort ansvar att ha barn det behöver mycket tid med sina föräldrar.

Eftersom att det utväcklas så.
Men det där kommer ni förstå själva när ni har erat kärleksbarn i era armar.
Underbar känsla.

Jag kom precis hem från en lite tripp ner till centrum för att vi skulle till BVC.
Hon har växt :)
Huvudomfång var 36,1 och förra gången var den 35,8.
Vikten kommer jag faktiskt inte i håg eftersom att tanten inte skrev in det i hennes skriftliga journal.
Men jag tror bara tror att vågen stod på 3856g i dag. Så då har hon alltså gått upp cirka 200 g.

 
Lilla tjejen när vi var på väg hem i från BVC. Lite konsig mössa men hittade inte den andra som hon brukar ha.
Men vad gör det hon är söt i allting :)
Älskar barn


Anonym

du kan inte förvänta dig att man ska läsa om du inte har tid att skriva inlägg ? dessutom finns det inget att läsa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: