2010-11-29
 20:22:28

Stan hela dagen i dag

I dag så möte jag upp tant Veronika i stan vid halv 2. Först gick vi och kollade snabbt på dne lilla julmarknaden på platten. Det var mycket mindre än vad det var förra ået men det kanske kommer när det är december snart?

Efter det så gick vi in på åhlens för att jag försökte hitta någon julklapp till min kära mor.
Men nej det hittade jag inte.  Sen frågade jag om vi kunde åka till Söderhallarna för att köpa gripe water för barnmagar när det har gaser i magen . Får se om det hjälper på lilla Nikita :)
Vi tog en prommenad är efter till bryggan  det är en mötes plats för barn /ungdomar som har eller haft föräldrar i fängelse. Visade upp  den lilla ängeln som sov hela tiden .

Vi gick tillbaka samma prommenad  runda som vi tog dit fast nu gick vi längre vi gick till Götgatsbacken .
Det blev Besök på H&M  hittade ett par skit snygga snickar /hängselbyxor men fan det fanns inte den storleken jag ville ha.  Efter att vi varit där så hade kl blivit halv 4 och då skulle tant Veronika träffa sin kille .  Så jag hängde med ett tag för att se vad det var för grabb som fångat min väns hjärta. En mycket trevig kille har hon träffa.

När jag skulle gå hem så stannade jag i chock hur billigt det var på en affär Belle Det var upp till 60% rabatt . Jag kilade in och hittade 2 par fina skor. Et par vinterskor och ett bar Convers liknade skor . För 400 kr sammanlagt så nu klarar mina fötter av vintern =) Underbart.

Sen tog jag Saltsjöbanan hem hit för att ge lillskruttan lite mat.

Som hon nu vill ha också.

Vi hörs senare.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: