2010-11-22
 20:24:05

Sorry för dålig uppdatering

Nu har jag inte bloggat på 4 dagar har känt mig väldigt upptagen .
Med både lillan och mig själv. I helgen så var våran lilla älskling ha min man och Nikitas pappa.
En riktigt mysig helg med en massa värme . Annars är det så kallt och tomt utan honom.
Vi var även och hälsade på storesyster och storebror till Nikita och det gick jätte bra och det var jätte kul också.
Jag tror att Lillan kände igen storasysters röst för hon kollade som bara den på henne :)

Men det var underbart tyckte jag i alla fall.
just nu så ligger Nikita på mitt bröst och jag sitter jätte konsitgt på stolen för att hon inte ska åka ner hehe .
Men vad gör man inte för sitt barn. =) Det är helt fantastiskt att ha henne hära.
Men tiden går ju så himla snabbt för i morgon är hon redan 3 veckor och det blir ett andra besök på BVC
.
Då blir det till att väga henne , mäta henne tror jag och även kolla hennes nävel för att den varar lite för mycket tyckte hon . Men jag tycker att den börjat bli väldigt läkt och fin nu.

Jag vet att det är tråkigt att jag inte bloggar mer än vad ni tycker jag vil verklige hinna med allt.
Men jag hinner knappt med att gå på toa känns det som eller hinner knappt laga mat och äta upp den.
Så jag försöker så gott jag kan men även så spenderar jag all min tid med nikita och ser hennes utväckling och det är helt fantastiskt . Hon har börjat att fokusera med blicken jätte mycket nu och vill upptäcka alla nya saker som går eller lysser eller någon som pratar med henne. Hon är jätte duktig .


Underbara dotter. Älskar dig Nikita



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: