2010-11-24
 11:14:33

Snöstorm !

Nu ligger lillan i min stora säng och sover. Ska snart gå och titta till henne.
Själv sitter jag med en tjock tröja och fryser så jälva kallt i denna här skit lägenheten .
Men Jag har nu fått i mig frukost mums. Men är både mätt men ändå inte men kommer nog inte orka få i mig mera. Men i dag blir det bara en slapp dag eftersom att det är snöstorm ute.

Nej just jag ska vara i stan kl 16.00 det är ju återträff med föräldrargruppen . Får se vilka som dyker upp.
Men fram till kl 15.00 blir det slapp dag i alla fall. I dag blir det till att klä på sig massor med kläder innan man går ut. Eftersom att man redan fryser här inne så Aa.
Sockor på? Nej då kommer nog fosingarna bli alldeles för varma

Hoppas att snöstormen avtar snart för jag vill ej gå ut i den hehe :)

Vad ska ni göra i dag då?


Sara - Gravid vecka 33

Går på föräldrargrupp här i vallentuna, skulle först gått på det där inne i stan. Men vart ändrade planer heh :P



PUBLICERAT: 2010-11-25, 13:38:11 | URL: http://lillsaraduvet.blogg.se/
Sara - Gravid vecka 33

Ja absolut, vore ju hur jävla kul och trevlig som helst! :)



PUBLICERAT: 2010-11-25, 16:01:54 | URL: http://lillsaraduvet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: