2010-11-25
 16:11:18

Ringer massa samtal men kommer inte fram till alla

Nu har jag precis vaknat upp från en liten sov stund med lillan men lillan ligger fortfarande och sover.
När hon vaknar så blir det till att byta blöja klä på henne och sen åkte till ica maxi.
Just nu för tillfället så sitter jag och ringer runt till Tex Nordea försäkrings kassan och så där.
För att jag behövde fixa E-leg men måste vara 18 så får vänta 1 månad till . Sen till försäkringskassan för att veta när föräldrarpenningen delas ut.  Men det har tyvärr överbelasning på sitt nät . Skit grejer .

I dag så har jag inte gjort mycket alls jag har haft en grinig liten flicka som bara ville ha tutte i dag innan vi gick och la oss och vilade. Hon insåg att hon var väldigt trött när vi la oss i sängen för då gick ögonen i kors.
Och hon somnade jätte snabbt. Min söta lilla tjej. Pappas och mammas älskling .♥

Vad gör ni i vintermörkret . Jag la märket till en sak i går föresten . I går var det bara 1 månad kvar till jul afton och jag har inte köpt en ända julklapp haha .  Panik.
Vad ska ni göra i jul ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: